Tipy a rady

Privátní značky COOP. Ještě lepší a v novém kabátě.

Privátní značky COOP. Ještě lepší a v novém kabátě.

Všechny privátní značky COOP již řadu měsíců prochází důkladným prověřováním, obměnou i převlékáním do nových obalů. Cíl je jasný. Nabídnout zákazníkům opravdu jen to nejkvalitnější. To, co odpovídá aktuální poptávce, co respektuje zdravý životní styl i životní prostředí, co krásně vypadá, skvěle chutná a neruinuje peněženku.

Co jsou to privátní značky COOPu?

Privátní či vlastní značky jsou ty, které dodavatelé vyrábějí pro konkrétní obchodní řetězec. Proto je můžete koupit jen v tom daném řetězci.

Novodobý systém privátních značek COOP začal vznikat v roce 1999 a byly vytvořeny 3 skupiny značek:

  1. Kategorie Klasik představuje ekonomicky výhodné výrobky běžné denní potřeby.
  2. Její protipól prezentuje řada COOP Premium, která sdružuje luxusní výrobky špičkové kvality. Tento sortiment se hodí pro mimořádné příležitosti, jako milá pozornost či dárek. Unikátnost řady COOP Premium spočívá také v tom, že se jedná o výrobky společné pro COOP český, slovenský, maďarský a bulharský.
  3. Nejširší portfólio produktů najdeme v řadě Quality Standard. Ta se dále dělí na jednotlivé značky sdružující výrobky podobného charakteru, ať už z potravinářského či nepotravinářského sektoru. Společné je jim to, že se jedná o kvalitní výrobky široké denní potřeby za ekonomicky příznivou cenu.

Co je v řadě Quality Standard nového?

V loňském roce se v řadě privátních značek Quality Standart odehrálo mnoho změn.

Značky Dolcezza a Cvack-Cvack byly nahrazeny domáčtějšími značkami Sladká tečka a Křupeto. Sladká tečka už svým názvem evokuje, že se jedná o sladkosti, o vítané sladké tečky či třešničky na dortu po namáhavém dni, náročném sportovním výkonu, celodenní túře nebo jen prostě mlsání pro navození pohody.

No a při sledování televize přece necvakáme zuby, ale něco dobrého křoupeme. Proto řada Křupeto sdružuje vše, co se dá křupat u televize, při skleničce vína, při posezení s přáteli. 

Ostatní značkysi své názvy ponechaly, ale důkladně byl přezkoumán každý jednotlivý výrobek, zda odpovídá požadavkům zákazníků, zda je tak kvalitní, aby se za něj COOP zaručil svým logem. No a pochopitelně všechny značky se převlékly do nových kabátů. Spolu s tím prošla úpravou i jednotlivá loga. 

Dětskou hravost značky Babyland evokuje už její logo s obláčky, duhou a skotačivými písmeny. Nové obaly jsou doplněné veselými obrázky, takže každý na první pohled uhodne, že Babyland jsou dětské výrobky.

Mléčná skvrna v logu Ranko nenechá nikoho na pochybách, že Ranko rovná se mléčné výrobky. My k tomu jen dodáváme, že ze široké nabídky mléčných výrobků Ranko si vybere i ten největší labužník. 

Kuchaři a kuchařinky dobře znají nabídku značek Varoma a Dle Gusta. S jejich pomocí se dají vykouzlit opravdové kulinářské skvosty.

Každý den pak začínáme kávou či čajem se značkou Nový den.

Na naše zvířecí miláčky pamatuje značka Axi.

Potřeby pro domácnost nabízí značka Doma.

Domovy hravě vyčistí výrobky Clean&Clean, prádlo touží po značce Lavato.

V péči o pleť i vlasy se nechte inspirovat značkou Inspired, fortelní zahradníci jásají nad sortimentem značky Fortel.

A jaká je vaše oblíbená značka z COOPu?



Zanechte komentář

NEWSLETTER COOP CLUB

Přihlašuji se k odběru týdenního newsletteru s novými recepty, soutěžemi a zajímavými články.