Tipy a rady

Pomozte s námi nemocným dětem!

Pomozte s námi nemocným dětem!

Již poněkolikáté se společnosti COOP a Procter & Gamble domluvily, aby skrze Český červený kříž pomohli potřebným. Za každý nákup výrobků Procter & Gamble v COOPu v období od 1. září do 30. listopadu 2019 tak bude i letos 1 % z prodeje věnováno Českému červenému kříži, který z výtěžku tentokrát pořídí lékařské vybavení pro Dětskou odbornou léčebnu Charlotty G. Masarykové v Bukovanech. 

Proč právě pomoc dětem?

V České republice stále více dětí trpí respiračními onemocněními. Děti musí být častěji hospitalizované v léčebnách, ve kterých lékaři díky odborným přístrojům dokáží přesněji diagnostikovat, co dítě trápí a naordinovat odpovídající léčbu.

Cílem letošní iniciativy Českého červeného kříže, Procter & Gamble a COOP je pomoci nemocným dětem v Dětské odborné léčebně Charlotty G. Masarykové v Bukovanech získáním financí na nové a moderní přístrojové vybavení.

Dětská odborná léčebna Charlotty G. Masarykové leží v obci Bukovany v malebném prostředí nedaleko Orlické vodní přehrady, v oblasti s velmi příznivými klimatickými podmínkami a tím nejčerstvějším vzduchem v Čechách. Ročně se v léčebně s kapacitou 85 lůžek léčí okolo 400 nemocných dětí. Výtěžek z projektu pomůže zafinancovat nákup nových lékařských a diagnostických přístrojů pro zvýšení kvality léčebného pobytu.

„Máme celkem rozsáhlý seznam přání, který věříme, že se nám díky projektu podaří alespoň z části naplnit. Léčí se u nás děti s onemocněním horních a dolních cest dýchacích, astmatici, alergici, ekzematici i pacienti s poruchami metabolismu. Nyní nejvíce potřebujeme nové diagnostické přístroje, které nám ukáží kapacitu plic dětí, spirometrii a také přístroje k rozborům krve a moči. Také inhalátory, které výrazně usnadňují dětem dýchání, dosluhují,“ popisuje Jiří Grünbauer, ředitel Dětské odborné léčebny Charlotty G. Masarykové, na nákup jakého vybavení použijí získané finance.

I vy můžete pomoci!

Od 1. září až do 30. listopadu společně s nákupní centrálou COOP Centrum družstvo, může každý svým nákupem ve vybraných obchodech COOP pomoci.

Stačí při nákupu v COOPu vložit do košíku výrobek společnosti P&G, jako je Ariel, Jar, Lenor, Pampers, Always, Tampax, Pantene, Head & Shoulders, Gillette, Ambi Pu, Venus, Naturella, Discreet, Old Spice, Blend-a-med nebo Oral-B, u pokladny zaplatit a poté odejít s hřejivým pocitem z pomoci.

1 % z každého prodeje výrobku P&G bude věnováno Českému červenému kříži, který z výtěžku pořídí lékařské vybavení pro Dětskou odbornou léčebnu Charlotty G. Masarykové v Bukovanech. 

Jitka Boho jako tvář projektu

Ambasadorkou projektu se již potřetí stala zpěvačka a modelka Jitka Boho, která je maminkou dcery Rosálky a dovede si velmi dobře představit, jaké to je, když dcera místo hraní musí zůstávat v postýlce a léčit se.

„Ráda se zapojuji do projektů, které mají smysl. Zvlášť, když jde o zdraví dětí. Děti jsou naše budoucnost. Tento projekt je trochu jiný než ty předchozí, které měly velký úspěch. Proto i teď věřím v to, že téma respiračních onemocnění dětí nebude lidem lhostejné, zastaví se v prodejnách COOP a podpoří jej stejně jako já,“ vyzývá Jitka.

Tato kampaň má opravdu velký smysl

„Jsme rádi, že můžeme být opět součástí projektu, který tolik pomáhá. V minulých letech jsme naši pomoc soustředili na děti, které nemají lehké dětství a vyrůstají se svými mámami v prostředí, které jen zřídka připomíná opravdový domov. V letošním roce chceme podpořit další skupinu znevýhodněných dětí, a to děti nemocné. Věříme, že lidé budou naše výrobky P&G s radostí a dobrým pocitem kupovat.

Zdraví dětí je to nejcennější, co rodič může mít. Budeme šťastní, když projekt pomůže co největšímu počtu dětí k rychlejšímu uzdravení bez chronického opakování nemoci, aby mohly běhat na sportovních trénincích, dostávat jedničky ve škole nebo si jen tak vyrazit s rodiči na výlet,“ říká Zdeněk Řiháček, country manager společnosti Procter & Gamble pro Českou republiku.

Petra Černá z obchodního oddělení COOP dodává: Děkujeme všem lidem, kteří se do projektu zapojí. Úspěch předchozích kampaní potvrzuje, že projekt má smysl a pomáhá na správných místech. A my jsme rádi, že můžeme být opět u toho.“



Zanechte komentář

NEWSLETTER COOP CLUB